اس ام اس خنده دار سرکاری و جالب جدید داغ داغ
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

سوال كنكور:
موجودي كه در دمای بالای 50 درجه و زیر 10 درجه قادر به ادامه حیات و فعالیت و كار می باشد؟



.

جواب:كارمند بانك

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دوستت دارم و پيشت مي مونم تا وقتي كه با مني/اگه شك داري پس برو بپرس از هشت پاي پيشگوي آلماني

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 گر برد خانه جام را هلند

یاکند اسپانیا  جام را  بلند

ووووزلاي کر کند گوش جهان

باز گویم دوستت دارم بلند

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

تو این گرما بیا دیوونه گردیم

  تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را

برای هم بیا هندونه گردیم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

سلام،شما در مسابقه پيام كوتاه جام جهاني شبكه سه

برنده یک دستگاه افتابه جهت سهولت در انجام امور شستشو شدید.

.

.

روابط عمومی کاهش مصرف

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 لوتی ترین اس ام اس  سال:

 عشق تو مرا نموده قاطی

ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   


تو جمع  فتنه و رنج

منم درمانده منهای زر و گنج


سرا پا من وفایم بخش بر دو

تو بی مهر و وفایی ضرب درپنج

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   


اگر دوستم نداري
الهی با شپش مانوس گردی
دچار آفت تیفوس گردی
مثال من که وحشت دارم از تو
گرفتار غم و کابوس گردی

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   



کجایی خوشگلم ، شیطون بلایم؟!

نمی آیی ببینی گریه هایم

از اون روزی که تو کردی جوابم

نمی دونی که می سوزد کجایم.

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   


من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 اس ام اس جدید اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دارsms-jok.royablog.ir

آدم‌ها دو دسته‌اند: پولدار و بی‌پول.

تمامی دسته‌بندی‌های دیگر فاقد اعتبار می‌باشند.

شما جزو هر دسته ای باشید بی اعتبار میباشید

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

دل خود را چه آسان ميفروشي
مگر مستي كه اين سان ميفروشي؟
يقين دارم كه گردي ورشكسته
چرا كه خيلي ارزان ميفروشي

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 اس ام اس جدید اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دارsms-jok.royablog.ir


سلام خوبی !؟

تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !

آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !

پیش ما بیا !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

خوشامدی كه خوشم امد ز امدنت

از امدنت اگر خبر داشتمی

 ره در قدمت یونجه تر كاشتمی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

دو تا نقل به هم میخورن كل میزنن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آز غضنفر میپرسن تا حالا معجزه دیدی؟ میگه : رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!





:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: